Συχνές ερωτήσεις

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου, μπορώ να τον επαναφέρω;

Δυστυχώς, στην περίπτωση που ξεχαστεί ο κωδικός εισόδου για την πλατφόρμα insign, είναι αδύνατη η ανάκτησή ή επαναφορά του. Αυτό συμβαίνει διότι η πλατφόρμα insign κρατά τους κωδικούς των χρηστών της μόνο σε κρυπτογραφημένη μορφή.

Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που δεν μπορώ να θυμηθώ τον κωδικό πρόσβασης;

Στην περίπτωση που ξεχαστεί ο κωδικός εισόδου, θα πρέπει αναγκαστικά ο χρήστης να ακυρώσει την ψηφιακή υπογραφή του, είτε μέσω ΕΡΜΗ αν έχει κρατήσει τον κόκκινο κωδικό (ή αλλιώς κωδικό έκδοσης πιστοποιητικού) κατα τη διαδικασία εγγραφής, είτε μεσω επίσκεψης σε κάποιο Κ.Ε.Π., και μετέπειτα να επαναλάβει τη διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής από την αρχή.

Άλλαξα συσκευή/απεγκατέστησα την εφαρμογή Google Authenticator ή Free OTP, τι πρέπει να κάνω;

Αν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσετε να έχετε πρόσβαση στον κωδικό ασφαλείας OTP που είχατε, θα πρέπει να εισέλθετε στην πλατφόρμα insign και να πάτε στο μενού χρήστη πάνω δεξιά στην οθόνη που αναγράφει το όνομά σας, και να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο που λέει Επαναφορά Token. Αφού εισάγετε σωστά τον κωδικό σας στη φόρμα που σας εμφανιστεί, το παλιό Token θα διαγραφεί από το σύστημα οπότε θα είστε σε θέση να εκδόσετε νέο, ακολουθώντας τον σύνδεσμο otp.insign.gr, κάνωντας login με τα στοιχεία σας και πατώντας στη συνέχεια "enroll your time based token". Μόλις εμφανιστεί το QR Code στην οθόνη, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το σκαννάρετε τον κωδικό μέσα από την εφαργμογή και είστε έτοιμοι να υπογράψετε με το νέο Token.

Όταν ανοίγω το υπογεγραμμένο έγγραφο το πρόγραμμα pdf εμφανίζεται το μήνυμα "Signer's validity is unknown" ή "At least one signature requires validating"

Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ ο χρήστης έχει πιστοποιηθεί από τον ΕΡΜΗ, ο υπολογιστής στον οποίο ανοίγει το υπογεγραμμένο έγγραφο δεν έχει εγκατεστημένα τα απαραίτητα registries των πιστοποιητικών του ΕΡΜΗ ώστε αναγνωρίσει την πιστοποίηση του προσώπου που έχει υπογράψει.

Για να λυθεί το παραπάνω πρόβλημα θα πρέπει να κάνετε κάποιες ρυθμίσεις ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα (Edit->Preferences) στο πρόγραμμα Adobe Acrobat Reader DC (Έκδοση 11.0.0 ή νεότερη):






Όταν ανοίγω το υπογεγραμμένο έγγραφο, στις ιδιότητες (properties) της υπογραφής εμφανίζεται το μήνυμα "The signature includes an embedded timestamp but it could not be verified"

Αυτό συμβαίνει γιατί ο Adobe Reader στον υπολογιστή ο οποίος ανοίγει το υπογεγραμμένο έγγραφο, δεν έχει προεγκατεστημένα τα timestamp certificates του ΕΡΜΗ ώστε να γίνει η αντιστοίχιση οπότε εμφανίζει το συγκεκριμένο μήνυμα.

Για να λυθεί το παραπάνω πρόβλημα θα πρέπει να κατεβάσετε χειροκίνητα τα πιστοποιητικά από το επίσημο repository του ΕΡΜΗ και να τα εισάγετε στον Adobe Reader σύμφωνα με αυτόν τον οδηγό.

Τέλος, θα πρέπει να κάνετε ορισμένες ρυθμίσεις ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα: (Edit->Preferences) στο πρόγραμμα Adobe Acrobat Reader DC (Έκδοση 11.0.0 ή νεότερη):





Για οποιαδήποτε άλλη απορία μπορείτε να καλέσετε στο 211 300 8470